Kuinka toteuttaa laadukasta ja asiakaslähtöistä palvelua?
Työelämän laatu ja käytänteet kehittyvät jatkuvasti muutoksen keskellä. Myös asiakaspalvelun toteuttamisen tavat monipuolistuvat sekä uudistuvat ja odotukset asiakaspalvelua kohtaan ovat kasvaneet.
Hyvällä asiakaspalvelulla on merkitystä työelämän arjessa monin eri tavoin ja kohtaamamme asiakaspalvelutilanteet ovat usein hyvin erilaisia, joskus haastaviakin. Hyvä asiakaspalvelu on näissä tilanteissa avainasemassa onnistumiseen!
Kurssilta saatuja oppeja jokainen voi soveltaa osaksi omaa työtään, ammattiryhmästä riippumatta. Saat vastauksia moniin eri asiakaspalvelun kiperiin kysymyksiin sekä hyviä käytänteitä arjen moninaisiin tilanteisiin. Kurssin tavoitteena on antaa sinulle keinoja luoda hyvä asiakaspalvelukokemus kaikille kohtaamillesi asiakkaille!
Näihin teemoihin syvennyt kurssilla:
- Mitä on hyvä asiakaspalvelu?
- Millainen on hyvä asiakaskokemus ja mistä se syntyy?
- Miksi asiakaspalvelu on välillä niin haasteellista?
- Keitä asiakkaamme ovat?
- Minä asiakaspalvelijana
Suorittamalla kurssin saat erinomaiset valmiudet toteuttaa työssäsi arvoa luovaa asiakaspalvelua, sillä hyvä asiakaspalvelu on avain menestykseen!
Asiakaspalvelu -verkkokurssi on osa Työntekijän Digiakatemiaa.
Kurssin suoritus
- Tunnukset: Ilmoittautumisen jälkeen saat tunnukset FCG Digikanavalle kahden arkipäivän kuluessa.
- 2kk suoritusaika: Saatuasi tunnukset sinulla on kaksi kuukautta aikaa suorittaa kurssi. Kurssin suorittamiseen on hyvä varata noin 5 tuntia aikaa.
- Todistus: Suoritus palkitaan todistuksella.
Kurssin suorittaneet ovat antaneet runsaasti positiivista palautetta:
"Koulutus oli ihanan käytännönläheistä. Kouluttajat olivat ammattitaitoisia ja tiesivät mistä puhuivat!!"
"Sain hyviä näkökulmia työhöni. Oikein hyvä kurssi ja miellyttävä ja selkeä kouluttaja."
"Luennot olivat napakasti rakennettuja ja helposti kuunneltavia. Kuuntelin ne norminopeudella. Perustehtävät myös selkeitä ja helposti ymmärrettäviä."
"Tehtävät perustuivat annettuun materiaaliin ja olivat riittävän monipuolisia. Materiaalit olivat hyvät, tein koko koulutuksen ajan muistiinpanoja mikä onnistui hyvin kuuntelun aikana. Aluksi verkkokoulutus tuntui tylsältä ja ankealta idealta, mutta kun sain tehdä koulutuksen omassa rauhassa, ilman mitään häiriötekijöitä, tehdä muistiinpanoja jne. koulutus tuntui mielekkäältä ja rauhalliselta hetkeltä. Asiat jäivät myös mieleen."
"Kiitos koulutuksesta. Koulutus herätti ajatuksia ja muutti käsityksiäni kommunikoinnista yleisellä tasolla. En ole ajatellut itseäni kaupungin asiakaspalvelijana omassa työssäni, mutta nyt ymmärsin, että myös minä annan kasvot kaupungin palveluista muillekin kuin omille asiakkailleni. Uskoisin, että myös henkilökohtaisessa elämässä ja harrastuksissa tulen muistamaan koulutukseen liittyviä asioita ja parannan omaa viestintääni."
Koulutuksen kokonaisarvosana 4,13 / 5.
Tervetuloa kurssille - aloita opiskelu vaikka heti!
Program
Verkossa suoritettavalla Arvoa luova asiakaspalvelu -kurssilla syvennytään seuraaviin teemoihin:
Asiakaspalvelu menestystekijänä
Asiakaspalvelu organisaation menestystekijänä
Palvelulupaus
Asiakaspalvelun tavoitettavuus
Hyvä asiakaspalvelija
Omana itsenä oleminen osana asiakaspalvelua
Tunteiden rooli asiakaspalvelussa
Kohdatuksi tuleminen asiakaspalvelussa
Mitkä tekijät vaikuttavat asiakkaan odotuksiin
Erilaisten asiakkaiden kohtaaminen
Eri ikäisten ihmisten kohtaaminen
Kohdatuksi tuleminen vuorovaikutuksessa
Tasa-arvoinen vuorovaikutus
Millaiset taustatekijät voivat vaikuttaa asiakaspalvelijan vuorovaikutukseen
Asenne ja arvostus asiakaspalvelussa
Asiakaskokemus ja palautteen käsittely
Toimiminen asiakaspalvelutilanteessa
Ihmisten välinen vuorovaikutus
Sanallinen ja sanaton vuorovaikutus
Kuuntelemisen taito
Väsymyksen ja stressin vaikutukset
Toistojen merkitys asiakaspalvelussa
Asioiden kiteyttäminen asiakaspalvelussa
Työkuorman ja -ajan hallitseminen
Rauhallisuus asiakaspalvelutilanteessa
Toimiminen uhkaavissa palvelutilanteissa
Kriittinen palaute asiakaspalvelutilanteissa
Kurssiin sisältyy videotallenteita, kirjallinen materiaali ja verkossa suoritettavia tehtäviä. Kurssi suoritetaan omaan tahtiin itseopiskeluna.
Tervetuloa kurssille - aloita opiskelu vaikka heti!
Priser
Hinta on 275 € + voimassa oleva alv / hlö
Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
4–10 käyttäjää, hinta yhteensä 1 190 € + alv
11–20 käyttäjää, hinta yhteensä 1 790 € + alv
21–30 käyttäjää, hinta yhteensä 2 490 € + alv
31–40 käyttäjää, hinta yhteensä 3 290 € + alv
41–50 käyttäjää, hinta yhteensä 4 290 € + alv
51–70 käyttäjää, hinta yhteensä 5 290 € + alv
71-100 käyttäjää, hinta yhteensä 6 490 € + alv
101-150 käyttäjää, hinta yhteensä 7 990 € + alv
Ilmoittautuminen on sitova ja laskutamme kurssin tunnusten lähettämisen jälkeen. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).
Mikäli osallistujia on 151 tai enemmän, pyydäthän erillistä tarjousta.
Kiinnostuitko? Lisätietoa koulutusmyynti@fcg.fi.
Plats
FCG Digikanava
För vem
Arvoa luova asiakaspalvelu -verkkokurssi on tarkoitettu erilaisissa tehtävissä toimiville henkilöille, jotka kohtaavat työssään erilaisia asiakkaita. Kurssin tavoitteena on antaa keinoja luoda hyvä asiakaspalvelukokemus sekä sisäisille että ulkoisille asiakkaille.