Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Ovatko organisaatiosi perehdytysprosessin perusteet kunnossa?

Perehdytyksestä pitovoimaa - onnistuneen perehdytysprosessin askelmerkit -webinaarissa käymme tehokkaasti läpi onnistuneen perehdytysprosessin kulmakiviä ja vastaamme sinua pohdituttaviin kysymyksiin perehdytykseen liittyen. Webinaarissa käymme läpi mm. perehdytyksen merkitystä ja millaisia asioita perehdytysprosessissa ja sen rakentamisessa tulee ottaa huomioon.

Perehdytykseen kannattaa panostaa monesta syystä

Hyvän perehdytyksen merkitys korostuu erityisesti silloin, kun kilpailu työmarkkinoilla osaavista työntekijöistä kiristyy. Luomalla toimivat rakenteet ja käytänteet sujuvaan perehdytykseen luot edellytykset saattaa rekrytointiprosessit onnistuneesti loppuun. Perehdyttäminen toimii siis aina merkittävänä jatkona hyvin suunnitellulle ja toteutellulle rekrytoinnille.

Onnistuneella perehdytyksellä on useita positiivisia vaikutuksia, niin organisaatioin kuin työntekijän näkökulmasta, jotka on hyvä ottaa huomioon perehdytyskäytänteitä suunniteltaessa. Hyvin toimivalla perehdytyksellä voidaan mm. sitouttaa uutta henkilökuntaa, vähentää työntekijöiden vaihtuvuutta, parantaa työtyytyväisyyttä, luoda hyvää asiakaskokemusta ja työnantajakuvaa sekä vähentää organisaation kustannuksia.

Etä- ja lähityömuotojen välillä tasapainoilu on myös osaltaan tuonut uudenlaiset haasteet perehdytysprosessin onnistuneeseen toteutukseen. Moni pohtiikin esimerkiksi sitä, kuinka varmistaa laadukas perehdytys tasapuolisesti kaikille uusille työntekijöille, työntekopaikasta riippumatta.

Osallistujilta saatua palautetta:

"Kattava esitys, sain hyvää pohjaa perehdytyksen kehittämiseen"

"Asia hyvä ja puhuja asiantunteva"

Osallistumalla webinaariin saat vastauksia näihin haasteisiin. Samalla hankit valmiudet kehittää organisaatiosi perehdytysprosesseista toimivia ja henkilökuntaa sitouttavia.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Hinta on 230 € + alv 24 % / hlö

21–30 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv
61 - 70 hlöä, hinta yhteensä 2900 € + alv
71 - 100 hlöä, hinta yhteensä 3200 € + alv
101 hlöä tai enemmän, hinta yhteensä 4000 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 21.10.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Esimies, henkilöstöhallinnon asiantuntija tai muu organisaatiosi perehdytysprosesseista vastaava henkilö -  tervetuloa mukaan keräämään oppia toimivien perehdytyskäytänteiden rakentamiseksi! Perehdytyksen perusteet -koulutus sopii kaikille toimialasta ja sektorista riippumatta.

Pajunpää, Marianne
Marianne.Pajunpaa@fcg.fi