Anmäl dig
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Pohdituttaako tekoälyn käyttö julkishallinnossa? Mitä lähestymiskulmia on huomioitava luotettavan, hallitun ja turvallisen tekoälyjärjestelmän kehittämisessä ja käytössä?

Koulutuksessa käsitellään tekoälyn käyttöön liittyviä lainsäädännöllisiä näkökulmia. Keskustelemme yleisistä lain reunaehdoista ja pohdimme nykyisten sekä mahdollisten tulevien tekoälysäädösten vaikutusta. Lisäksi kuulet tietosuojasta ja -turvasta tekoälyn käyttöönoton ja käytön näkökulmasta. Lisäksi käsitellään riskienhallinnan merkitystä.

Tervetuloa mukaan oppimaan ja inspiroitumaan!

Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Tämä koulutus on osa Tekoälyä julkishallintoon -koulutuskonaisuutta. Katso koko koulutuskokonaisuuden tiedot täältä. Voit ilmoittautua myös pelkästään tähän yksittäiseen koulutukseen.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

8.50 Linjat avataan

9.00 Koulutuksen avaus
Koulutuspäällikkö Kristiina Kumpulainen, FCG Finnish Consulting Group Oy

Tekoälyä ohjaavat lait ja säädökset

• Yleiset lain reunaehdot tekoälyn käytölle eri tilanteissa
  • Nykyiset ja mahdolliset tulevat tekoälysäädökset
  • Tietosuojan ja turvan huomioimen tekoälyn käyttöönotossa ja käytössä
  • Riskienhallinta osana käyttöönottoprosessia
  • Tekoälyn mahdollisuudet säädösten reunaehdot huomioiden
  • Kysymyksiä ja keskustelua

11.00 koulutuksen päätös

Kouluttaja vahvistetaan myöhemmin.

Koulutuksen aikana pidetään 1-2 lyhyttä taukoa.

Hinta on 290 € + voimassaoleva alv / hlö

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5€ + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 28.1.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

För vem

Koulutus sopii laajasti eri alojen asiantuntijoille ja eri positioissa toimiville, niin johtajille kuin asiantuntijoillekin. Koulutus antaa perustiedot ja taidot luovasta tekoälystä ja tarjoaa työkaluja oivalluksiin, joiden avulla tekoälyä on mahdollista soveltaa juuri omaan työnkuvaan sopivilla tavoilla.

Koulutus on räätälöity julkisen sektorin tietotyöläisille: kuntien, kaupunkien, kuntayhtymien, hyvinvointialueiden, valtion virastojen ja ministeriöiden henkilöstölle. Koulutuksessa käsitellään esimerkiksi lainsäädäntöä julkisorganisaatioiden näkökulmasta, hyvää hallintotapaa ja eettisiä kysymyksiä.

Ytterligare information

Kumpulainen, Kristiina