Verkossa suoritettava Tiedonhallinnan osaaja -kurssipaketti peruskurssi, jossa käsitellään organisaation hankkiman, tuottaman, käyttämän ja säilyttämän tiedon hallintaa. Hyvin hallinnoidulla tiedolla voidaan edistää organisaation tuottavuutta, parantaa palveluja ja lisätä kuntalaisten vaikuttamisen mahdollisuuksia.

Kurssipakettiin sisältyy tallenteita, oppimateriaaleja ja oppimistehtäviä. Kurssi ohjaa keskeisimpien tietolähteiden luo ja opettaen niiden soveltamista.

Tiedonhallinnan osaaja -kurssipaketti on osa suurempaa jatkuvan oppimisen digikoulutuspalvelua Hallinnon tuki.

• Kesto - Kurssipaketin suorittamiseen tulee varata noin 6h opiskeluaikaa
  • Työn oheen - Kurssipaketin voi suorittaa työn oheen sopivissa jaksoissa
  • Todistus- Kurssipaketin suoritus palkitaan henkilökohtaisella sertifikaatilla

Miten pääsen aloittamaan kurssipaketin suorittamisen?

• Ilmoittauduttuasi verkkokurssille, saat tunnukset FCG Digikanavalle kahden vuorokauden kuluessa.
  • 2kk suoritusaika - Hinta kattaa suoritusoikeuden ilmoittautuneille kahdeksi kuukaudeksi (2kk)
  • Ajasta ja paikasta riippumaton - Kurssipaketin sisältöjä voi suorittaa ajasta ja paikasta riippumatta rajattomasti. FCG Digikanava toimii sujuvasti myös mobiililaitteilla.

Kurssin suorittaneet ovat kommentoineet sitä seuraavasti:

• "Tällainen kurssi, jonka voi suorittaa oman aikataulun mukaan on hyvä. Toimiva ratkaisu."
  • "Tehtävät olivat juuri sopivia aineistoon nähden ja äänitteet olivat hyviä ja selkeitä kuunnella. Koulutusympäristö on tosi hyvä."

Verkossa suoritettavassa kurssipaketissa syvennytään seuraaviin teemoihin:

• Hyvä tiedonhallinta ja julkisuusperiaate
  • Tiedonhallinnan suunnittelu, tiedon säilyttäminen ja arkistointi
  • Tiedot suojassa ja turvassa
  • Huolehdi tietopalveluista ja viestinnästä
  • Varaudu muutoksiin

Tervetuloa opiskelemaan tiedonhallinnan perusteita verkossa! Voit aloittaa opiskelut milloin vain.

Hinta on 275 € + alv 24 % / hlö

4–10 käyttäjää, hinta yhteensä 1 190 € + alv
11–20 käyttäjää, hinta yhteensä 1 790 € + alv
21–30 käyttäjää, hinta yhteensä 2 490 € + alv
31–40 käyttäjää, hinta yhteensä 3 290 € + alv
41–50 käyttäjää, hinta yhteensä 4 290 € + alv
51–70 käyttäjää, hinta yhteensä 5 290 € + alv
71-100 käyttäjää, hinta yhteensä 6 490 € + alv
101-150 käyttäjää, hinta yhteensä 7 990 € + alv

Mikäli osallistujia on 151 tai enemmän, pyydäthän erillistä tarjousta asiakkuuspäällikkö Leena-Kaisa Pantsulta (leena-kaisa.pantsu@fcg.fi tai puh. +358 50 466 2905).

Ilmoittautuminen on sitova ja laskutamme kurssin tunnusten lähettämisen jälkeen. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

FCG Digikanavaa tarjotaan myös "avaimet käteen" -ratkaisuna, jossa asiakas saa koko Digikanavan sisällön organisaationsa käyttöön edistämään strategista jatkuvaa oppimista. Ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme hinnoittelusta ja käytännön järjestelyistä suuremmille ryhmille ja suuremmille palvelun laajuustasoille.

FCG Digikanava

Verkkokurssi - opiskele etänä!

Verkkokoulutus on suunniteltu kaikille, jotka tarvitsevat perustiedot tiedonhallinnasta. Koulutus on suunnattu erityisesti kunnallisten organisaatioiden henkilöstölle.

Nurmio, Emmi
Emmi.Nurmio@fcg.fi