Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Mitä opit?

Koulutuksessa perehdyt palvelutarpeen arvioinnin toteuttamiseen ja sen vaikutukseen autistiselle asiakkaalle järjestettävissä palveluissa. Perehdyt lakien etusijajärjestykseen - minkä lain perusteella palvelut järjestetään.

Koulutuksessa saat uusinta ja ajankohtaista tietoa autismista ja esimerkkejä autistisen asiakkaan palvelun ja tuen tarpeesta.

Tervetuloa mukaan!

Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

9.00 Koulutuksen avaus

Reiman, Saara
Konsulttitoimisto Kaiao
VTM, konsultti

Saara Reiman on VTM käytännöllisestä filosofiasta, autisti ja vuodesta 2021 Konsulttitoimisto Kaiaon yrittäjä. Kaiaon puitteissa Saara on kouluttanut organisaatioita ja yrityksiä autismista, aistiherkkyydestä ja neuromoninaisuudesta. Hän on tehnyt Suomessa tunnetuksi yhdenvertaisuutta tukevaa neuromoninaisuusajattelua ja kehittänyt Aistiympäristöpalvelut, joiden avulla voidaan raivata kaikenlaisista tiloista aistiesteitä ja edistää aistiystävällisyyttä. Lisäksi Saara konsultoi, vastaanottaa yksityisasiakkaita ja tekee myös autistiyhteisölle edunvalvontaa sekä kaupalliselta pohjalta että vapaaehtoistyönä. Hän on mm. osallistunut autismin syrjimättömän sanaston kehittämiseen.

Hinta on 320 € + voimassaoleva alv / hlö

Jos organisaatiostanne osallistuu (etänä) 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

101 tai enemmän, hinta yhteensä 4300 € + alv.

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Ilmoittautumisen peruminen:

Voit perua osallistumisesi maksutta 24.2.2025 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Koulutus on tarkoitettu erityisesti sosiaalihuollon esimiehille, sosiaalityöntekijöille sekä muille palvelutarpeen arviointiin ja suunnitteluun osallistuville.

Kylmälahti, Minna
Minna.Kylmalahti@fcg.fi