Koulutus perehdyttää osallistujat tarjousajan päättymisen jälkeisiin hankintaprosessin vaiheisiin. Koulutuksen avulla varmistat, että organisaatiossasi tehdään hankintoja laissa säädettyjen menettelyjen mukaisesti.
Webinaarissa saat tiiviin perehdytyksen tarjousten vastaanottamiseen ja käsittelyyn, ja opit miten tarjouksissa olevia puutteita on mahdollista täsmentää.
Koulutuksessa käydään läpi tarjousten vertailua, ja sitä millä perusteella valitaan tarjouskilpailun voittaja. Opit myös, milloin kysymykseen tulee tarjoajan ja tarjouksen poissulku.
Hankintapäätökseen liittyvät vastuut ja päätökseen vaadittavat tiedot käydään läpi koulutuksen aikana. Koulutus perehdyttää myös hankintoihin liittyvään muutoksenhakuun ja sen ohjeistamiseen.
Koulutus on osa Julkisten hankintojen peruskurssia. Tutustu peruskurssiin täältä. Voit ilmoittautua myös vain tähän yksittäiseen webinaariin.
Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.
Ilmoittaduthan 18.9. mennessä.
Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä
Program
8.50 Linjat avataan
9.00 Koulutuksen avaus
Koulutuspäällikkö Liina Tiusanen, FCG Finnish Consulting Group Oy
Koulutuksen aikana käsitellään seuraavat aiheet:
- Tarjousten läpikäynti
- Hankintapäätös
- Hankintasopimus
- Muutoksenhaku
12.00 Koulutuksen päätös
Koulutuksen aikana pidetään 1-2 taukoa.
Muutokset ohjelmaan mahdollisia.
Priser
Hinta on 240 € + voimassaoleva alv /hlö
Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
4–10 hlöä, hinta yhteensä 960 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1600 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 2000 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2400 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 2600 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 2800 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 3000 € + alv
71-100 hlöä hinta yhteensä 3200 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 3400 € + alv
Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).
Ilmoittautumisen peruutus
Voit perua osallistumisesi maksutta 11.9.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.
Plats
FCG Zoom
För vem
Koulutus on suunnattu erityisesti hankinta-asiantuntijoille, mutta se sopii kaikille hankintayksiköiden viranhaltijoille ja työntekijöille, jotka tarvitsevat perustiedot julkisia hankintoja ohjaavasta sääntelystä ja hankintaprosessin vaiheista. Myös tarjoajien edustajat ovat tervetulleita koulutukseen.