Koulutus perehdyttää osallistujat julkisten hankintojen kannalta tärkeään vaiheeseen hankintasopimuksen solmimisen jälkeen.
Webinaarissa paneudutaan sopimuskauden aikaiseen valvontaan ja seurantaan sekä sopimustenhallintaan osana laadukasta hankinta- ja sopimustoimintaa. Hankintayksikön vastuulla on seurata tekemiensä sopimusten toteutumista, muutoksia, päivityksiä ja mahdollisia ongelmatilanteita. Lisäksi webinaarissa perehdytään hankintoihin liittyviin julkisuuskysymyksiin.
Koulutuksen lopussa osallistujien on mahdollista esittää kysymyksiä asiantuntijoille julkisiin hankintoihin liittyen. Ilmoittaudu koulutukseen ajoissa, ja pääset lähettämään kysymyksesi ennakkoon!
Koulutus on osa Julkisten hankintojen peruskurssia. Tutustu peruskurssiin täältä. Voit ilmoittautua myös vain tähän yksittäiseen webinaariin.
Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.
Ilmoittauduthan 13.3. mennessä.
Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä
Program
8.50 Linjat avataan
9.00 Koulutuksen avaus
Koulutuspäällikkö Liina Tiusanen, FCG Finnish Consulting Group Oy
Koulutuksen aikana käsitellään seuraavat aiheet:
- Sopimuskauden aikainen valvonta ja seuranta
- Sopimustenhallinta
- Julkisuus
10.40 Kysymyksiä ja vastauksia
11.00 Koulutuksen päätös
Kouluttaja vahvistetaan myöhemmin
Koulutuksen aikana pidetään 1-2 taukoa.
Muutokset ohjelmaan mahdollisia.
Priser
Hinta on 180 € + voimassaoleva alv / hlö
Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
4–10 hlöä, hinta yhteensä 720 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1400 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 1850 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2200 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 2400 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 2600 € + alv
61-70 hlöä, hinta yhteensä 2800 € + alv
71-100 hlöä hinta yhteensä 3000 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 3200 € + alv
Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).
Ilmoittautumisen peruutus
Voit perua osallistumisesi maksutta 6.3.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.
Plats
FCG Zoom
För vem
Koulutus on suunnattu erityisesti hankinta-asiantuntijoille, mutta se sopii kaikille hankintayksiköiden viranhaltijoille ja työntekijöille, jotka tarvitsevat perustietoa sopimuskauden aikaisesta valvonnasta ja seurannasta, sopimustenhallinnasta ja julkisiin hankintoihin liittyvistä julkisuuskysymyksistä. Myös tarjoajien edustajat ovat tervetulleita koulutukseen.