Viestinnän, markkinoinnin ja asiakastyön koulutukset
Viestinnän, markkinoinnin ja asiakastyön osaamisesta hyötyy jokainen. Koulutukset valmentavat viestimään tehokkaasti ja kohtaamaan sekä ulkoiset että sisäiset asiakkaat ammattitaidolla.
Viestinnän, markkinoinnin ja asiakastyön osaamisesta hyötyy jokainen. Koulutukset valmentavat viestimään tehokkaasti ja kohtaamaan sekä ulkoiset että sisäiset asiakkaat ammattitaidolla.
Viestinnän ja markkinoinnin koulutuksemme tukevat erityisesti kuntien ja muiden julkishallinnon tahojen viestintää. Pääteemoina koulutuksissa on muun muassa:
Palvelumuotoilun koulutukset muodostavat FCG:n asiakastyön koulutuksien rungon. Palvelumuotoilun avulla kehität toimintaa asiakaslähtöisesti ja lisäät asiakkaiden tyytyväisyyttä. Perustana on asiakkaiden tarpeiden ja haasteiden ymmärtäminen. Sen jälkeen palvelusta kehitetään helppokäyttöinen ja asiakkaan tarpeisiin paremmin vastaava.
Jos kohtaat työssäsi ihmisiä, tarvitset asiakaspalvelutaitoja. Asiakaspalvelu-verkkokurssilla voit syventää osaamistasi ajasta ja paikasta riippumatta. Esimerkiksi monet opettajat ovat kokeneet kurssin hyödylliseksi oman työnsä kannalta.
Etkö löytänyt etsimääsi? Vai kiinnostaisiko organisaatiokohtainen koulutus?
Kysy myös tilauskoulutuksista, jotka toteutamme asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan. Ota yhteyttä asiakkuuspäällikkö Leena-Kaisa Pantsu, etunimi.sukunimi@fcg.fi, puh. 050 466 2905